محصولی: جواب دهند که دهها میلیارد تومان هزینه های تبلیغات از کجا آمده؟

محصولی در ادامه در خصوص نگاه‌های سیاسی موجود در فضای انتخابات گفت: از جهت سیاسی سه نگاه در جامعه وجود دارد. یکی از آنها گفتمان ارتجاع و بازگشت به قبل از سال 84 است و حال به اسم کارگزاران و یا تکنوکرات ها و یا اسامی دیگر ؛ مسلما گفتمان ارتجاع و سازش مورد تایید رهبری و مردم نیست
وی افزود: گفتمان دیگر، گفتمان پیشرفت است که به دو گروه تقسیم می شود گروه اول درعمل منظورشان از پیشرفت ، همان توسعه آنهم ازنوع مشابه غربی است و گروه دوم بدنبال پیشرفت از نوع اسلامی آن هستند ولی ضعف اصلی شان در نتیجه گرایی و خیلی مهم بودن پیروزی در انتخابات است که بهمین خاطر ممکن است در بعضی موارد از اصول کوتاه بیایند؛ گفتمان دیگر نیز که گفتمان عدالت و مقاومت است.
محصولی ادامه داد: ما شاهدیم که معتقدین به گفتمان ارتجاع یا همان سازش، مانند رسانه های بیگانه سخن می گویند که البته حضور شما جوانان در صحنه اجازه حاکمیت چنین گفتمانی را نخواهد داد. درحقیقت در مقابل گفتمان سازش، گفتمان انقلاب و مقاومت قرار دارد.
عضو جبهه پایداری در ادامه و در پاسخ به سوالات، سعید جلیلی را از رویش‌های انقلاب خواند و تاکید کرد: سعید جلیلی از برادران ارزشی و رویش های انقلاب هستند. ما از 6 ماه گذشته برای ورود جلیلی به انتخابات صحبت کردیم و به او گفتیم شما در مظان اصلح بودن هستید و آقای جلیلی از آن موقع می‌گفت برای ورود احساس تکلیف نمی‌کنم.
وی افزود: بعد از عید نیز چندین نوبت با آقای جلیلی دیدار داشتیم که در تمامی جلسات وی معتقد بود برای ورود به انتخابات تکلیف شرعی احساس نکرده است. البته آقای جلیلی گفتمان جبهه پایداری را تایید می کرد و حتی معتقد است که در مسیر گفتمان انقلاب و امام و رهبری باید بیشتر از اینها تلاش کرد اما آقای جلیلی هیچ گاه اعلام نکرده‌اند که مستقل ورود پیدا می‌کنند.
عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه تخریب علیه جبهه پایداری ادامه دارد افزود: تخریب‌ها علیه جبهه پایداری از طرف کسانی است که بدنبال تشکیل شرکت سهامی قدرت هستند.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری پیرامون نامزد جبهه پایداری تصریح کرد: دکتر لنکرانی به لحاظ اجرایی مدیری قوی است و در زمان وزارت، یکی از وزرای بسیار قوی بود. وی همچنین از دوره دانشجویی تا حال، از فعالین مقابله با تفکر خط سازش بوده است.
محصولی با اشاره به اینکه ما به اصلح نسبی معتقدیم گفت: ما وقتی اصلح را عنوان می‌کنیم، به معنای اصلح نسبی است و نه اصلح کل یا مطلق. باید افراد را با دیگران مقایسه کرد و در یک نسبتی اصلح را انتخاب کرد چرا که اصلح مطلق امام زمان (عج) است که انشاء الله چشمانمان به جمال دلربایشان روشن شود و در رکابشان مجاهده کرده و به فیض شهادت نایل شویم.
وی در ادامه افزود: فقط درتهران در انتخابات مجلس ده ها میلیارد تومان برای تبلیغات خرج کردند. سوال ما این است که تنها جواب بدهید این مبالغ از کجا هزینه شده است؟ بجای جواب شروع می کنند به فحاشی در امپراطوری رسانه‌ای و سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای. عده ای مجری قوی بودن را در رانت خواری فروش غیر قانونی تراکم میدانند و هزینه کردن آنها در موارد غیر قانونی!

/ 0 نظر / 11 بازدید